Turkiet 2009

Andra bildminnet blir med bilder från Turkiet!

Detta var andra gången vi befann oss i detta härliga land, Turkiet. Vi bodde i Alanya på ett stort fint hotell!
Vi var där i 2 veckor och mycket hanns med under resans gång. Mest var det bad och sol men vi åkte även ut och bowlade, åkte in till "Alanya City" och käkade middag och så gick vi på marknader. Turkiet är ett land jag verkligen gillar, förutom att dom alltid ska kommentera att man är blond och från Sverige. Annars älskar jag maten och den otroligt billiga shoppingen. Ett stort plus är även att det alltid är varmt där på sommaren. Det ligger runt 40+ och jag bara äääälskar det! I sommar ska vi ta oss en tripp till Turkiet igen och denna gången skall Vera få åka med. Kommer bli skitkul och jag längtar redan! ♥

Jag och min vän Julia satt och fikade i lobbyn!
'
Plockade med mig massor utav fina stenar hem :)
Turkisk afton! Sök på Taksim international obaköy, turkiet på youtube så finns det filmer där!
Mästerverk utav mat!
Såhär fint hade dom gjort inför den turkiska aftonen :) (det är mat som de skurit ut)
Bowling-bruden!
De roliga "showgänget" som höll shower på kvällarna och jobbade vid poolerna på dagen.
De grät en tår när vi skulle åka hem och ville att vi skulle komma tillbaka fort igen. hahhaah ;)

*Oh my god mannen
*Piraten
*Chocolate-chocolate
*Stich aka poolkillen
*I love this game, LOVE THIS GAME!
och slutligen klasskillen som vart helt väck!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback