Sjukling

Två dagar innan vi skall åka till Stockholm åker jag på en råförkylning. Hoppas att den hinner avta lite!
Bloggningen har absolut inte varit på topp, men Vera praoar på Tofta och är borta hela dagen. När hon kommer hem på kvällen äter hon, duschar och lägger sig sedan för att orka med nästa dag. Jag själv hostar, nyser och snyter mig. Har varit i stallet varje dag denna vecka vilket resulterat i en trött Ida då jag kommit hem sent varje dag. Hinner förhoppningsvis fixa lite inlägg åt er under helgen! :)

Här kommer en rolig sak sålänge, namn på de hästar jag ridit :)

Hästar jag ridit:

A- Aradis

B- Billie, Bonita, Benni, Billy

C- Chicko

D- Donna x2

E- Edall

F- Felix, Fróm, Freydis, Fanny, Furio, Fredrik

G- Gildra, Gladur, Glanni, Gandur, Garpur

H- Hildur, Helja, Hyggja, Heba, Hrimfaxi, Hjörtur

I-

J-

K- Kiljan, Kjói, Kricken, Kappi, Kiowa

L- Leggur, Lyngrós, Lillemor, Lucky

M- Musse, Molly, Mustang, Mio, Mac-Pc

N- Njalar, Natalie

O-

P- Pontus, Peppar, Piggelin, Pyret, Pippi

Q-

R- Romeo, Ronjax2, Ragge

S- Snerrir, Skrúd, Skrúdur, Stirnir, Sorti

T- Tindur, Trevina, Torsten

U-

V- Vangi, Vidar, Valí

W-

X-

Y- Ýra, Yrja

Z- Zingo

Å-

Ä-

Ö-






// Ida

Kommentarer
Postat av: Marika

hihi :)

2012-03-16 @ 16:33:58
URL: http://mks.blogg.se/
Postat av: mandy

Du glömde Qlempan & Moa! :)

2012-03-18 @ 15:26:09
URL: http://mmandieh.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback