London 2010

Här kommer första bildminnet! Bilderna är från när min familj var i London 2010.
Staden jag så länge hade drömt om att åka till! Resan började otroligt bra när vi fick sitta i "First Class" delen på tåget utan att vi hade bokat det. Vi besökte Harrods, Hyde park, Picadilly Circus, Camden Town, Big ben, Buckingham palace & China town. Vi åt även fantastiskt god mat på självaste Gordon Ramsey's restaurang. Där fick vi sitta vid VIP-bordet och se rätt in i köket när de lagade mat. Efteråt fick vi ta några foton tillsammans med de som arbetade i köket. Maten fick 5 ostar utav 5! Vi bodde precis vid Oxford Street på ett hotell som heter St Gails. Resan var riktigt rolig och vi hann med att kolla runt på massa saker!
Jag och min pappa på väg in till London från flygplatsen!
Jag vid London Eye :)
Inne på Harrods hittade jag ganska snabbt till ridavdelningen. Vem blev glad?!
Här fick vi ta kort tillsammans med kökspersonalen på Gordon Ramsey's restaurang :)
Här var vi på en utav alla tunnelbana stationer. Jag passade på att slänga fram huvudet ;)
Här var vi i Camden, som var Tonis favorit på hela resan!
Matade lite ekorrar i Hyde Park också. De var verkligen snabba fram!
Avslutar med en bild på mig vid Big ben som verkligen var (BIG) :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback