Bloggen har varit lite till sidan

Ursäkta, Ursäkta, Ursäkta!

Efter att Vera kom hem från Stockholm och jag blev sjuk har vi inte haft så mycket tid till bloggen..
Denna jäkla förkylningen vägrar ju försvinna. Det går verkligen i "dippar"! Ena dagen känner man sig helt okej, dagen efter känns det som att kroppen kokar och man nyser och snyter sig hela tiden. Jag vill bli helt frisk!
Det ända jag gör om dagarna är att packa känns det som. Den 1 April ska vi vara ute från detta huset och flytta ut till kusten. Jag ska försöka göra lite blogg-inlägg då och då under helgen, men det blir kanske inte 5 inlägg per dag.
En bild från midsommar 2010! :)

Kommentarer
Postat av: ida sandberg johansson

SV; Du är Ida :))) <3

2012-03-23 @ 19:47:59
URL: http://idaasponnyblogg.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback